peroterompet

My photo
makan makan makan ! as known as PEROTEROMPET . awok tak handal berbahasa INGGERIS . tp awok mencoba sedayanya HAHA.

Saturday, December 29, 2012

8th years oledi ....

Assalamualaikum, haishh lamenye tak update belog ni hahaha..busy satu hal plus hati tengah tak best....actually banyak yg terjadi dekat aku tahun ni (2012) itu sebab sampai tak sempat nak update anything...hahahaha hahaha hahaha !!!

ok tajuk 8th years kan..itu bukan maksud aku 8 tahun tak update blog ke birthday or wtv...but actually 8tahun dah tempoh pengenalan aku dengan seorang insan yg bernama Zulhezry Shahdan Bin Kamal....rasa macam sekejap je aku kenal dengan dia..hmmm so harini nak celoteh bout him ....yeayyy lesgoooo.....!!!!!!!

nov 2004,
detik pertemuan kami disaksikan di sebuah pusat membeli-belah dekat ipoh perak ni haaa....masa tu aku dengan dua orang kawan aku yg lain which is my neighbour, zara n mimi...cuti sekolah time tu so kami keluo la jenjalan and we're about to going back home ,ade 3 orang mamat ni memFOLLOW kami bertiga..mulalah cuak semua kan haaa yg aku relax je sebab dalam mall kan takkan deme berani kot nak buat bukan bukan haa..lepas adegan follow memfollow tu one of them memperkenal diri dia,,,

mamat A : assalamualaikum,nama saya hery..boleh kenal dengan yg berbaju belang tu? (aku leee)
zara : kumsalam(ituje) ,haaa kenapa ? ni mesti mamat rayau dekat sini kan,,nak gatai le tuh..tak malu ke ?
mamat A : eh minah ni,bukan saya nak tolong kawan saya ni ha (tunjuk budak laki baju belang jughakkk) ..dia ni kawan saya nama zul..dia nak kenal dengan yg tengah tu (aku lagi)..niat baik nak kenal je cik hehehe
zara : hmmm nama dia fiza ..dah kenal kan ok kami balik dulu eh,,bye !!
mamat A : jap weh,,mintak number phone iza tu(iza pun boleh)..nanti boleh contact ajak lepak ke kan kan ?...heee
zara : dah agak dah..haaa ape kate bak sini number phone awak then nanti biar kami yg contact..ok ..?(pandai kawan aku ni!!!)

then mamat A pon bagilah number phone siapa ntah kami tak tahu..lepas je dah dapat number tu kami bertiga pun cecepat gerak balik rumah sebab abah aku dah tunggu dekat depan mall...haishhh sengal je semua...so thats the end lah....itu je haaa mesti tertanya macam mana aku boleh rapat dengan dia nantikan smabungan story ni nanti eh..aku nak kena pergi mandi now sebab nak pergi interviewing someone hahaha..ok babai...

p/s : kisah ini adalah mengenai kisah hidup aku tiada kene mengena dengan memana pihak lain selain aku , NUR HAFIZAH BINTI AMAN ...thanks for reading this crappy ok till next..
Assalamualaikum :D


No comments: