peroterompet

My photo
makan makan makan ! as known as PEROTEROMPET . awok tak handal berbahasa INGGERIS . tp awok mencoba sedayanya HAHA.

Friday, March 8, 2013

kejang hati

Assalammualaikum , 
sorry blog sekali lagi kau diabaikan ..huaaa but now aku nak share something which is happened to aku lately...sebenarnya bukan lah sejenis penyakit ke hape ...just aku kejang hati sebab permainan dunia yg telah disusunkan oleh Allah kepada insan biasa seperti aku ni...

kalau korang ade abang, mesti abang korang rapat dengan korang kan tambah kalau korang tu perempuan..haaa manja habis...mintak ape je mesti dapat...suruh ape je mesti buat then ade rewards ..syok gila kan..tapi tu semua impian dan harapan aku je...

bukan aku nak menceritakan keburukan abang abang aku tapi ini realiti hidup aku.,.,.dah la tak rapat dengan bapak sendiri..abang pun macam tu..haishhhh memang nasib kan hahah..tapi takpe la aku okay (bak kata slash dalam rock-oo)

aku ni nampak je brutal ke ganas kasar luar tapi hati aku jauh lebih lembut dari wanita2 diluar sana cewahhh hahah haa betul ...!!! bukan ape..korang tak kejang hati ke tengok bila abang korang guna barang korang then buat macam harta sendiri..derr kalau benda tu guna duit aku takpe.. ni pemberian orang kepada aku sekali laagi PEMBERIAN ORANG KEPADA AKU YAKNI NYE DALAM ERTI KATA LAIN H-A-D-I-A-H !!!!  HADIAHHHHHHHH .....haaa geram !!!!!!

seperkara lagi...barang tu aku beli sendiri hasil usaha aku...kerja siang malam tapi tengok kau pakau selamba jenjalan dengan awek kau ke macai kau aku tak kisah..hati remukkkkk serious weh remukkkk !!!!!!! ok perenggan ni agak bodoh so lantak la kome bace nye hahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lagi satu,,,spesis yg tak reti mintak izin ni memang aku menyampah la cerita diaa...dah tu buat muka tak bersalah..YAALLAH sakitnye hati akuuu !!!rapat idok tegur idok mintak izin pun idok..melampo !!!!
plus lately abah aku sakit balik langsung tak boleh bergerak ...hanya kaku diatas katil usang terkulai layu tanpa sebarang gerak ..aku dan mak sentiasa disisi abah...dalam keluhan ada tangisan dalam tangisan tu ada ujian yg Allah uji kami sekeluarga..thanks Allah :"D

No comments: