peroterompet

My photo
makan makan makan ! as known as PEROTEROMPET . awok tak handal berbahasa INGGERIS . tp awok mencoba sedayanya HAHA.

Sunday, March 6, 2011

yes you did

YES you did that boy. ! haha. . entry nie bukan ape pun tapi saja je . hurm. actually lah kan. aku tersangatlah bahagia. sebab ak dapat jumpe insan tercinta . ooppsss memang lah family comes first babe.but this is different. from hundred i give him millions sebab berjaya buat aku happy. even thought sekejap je but its most excitement !!! hurrrr. . .

that night kan adib msg ak. tell that die na tidur awal because esok pagi pagi die na teman father die pergi subang .then ak dah semak. wohoooo semak bodoh ! berikut ape yg ak na kate kan kat die :

BODOH HANG ! AKU NAK JUMPE HANG LAH. ! AKU RINDU KAT HANG. HANG TAHU TAK NIE HAHAHA

WEYH, SAMPAI HATI  BAGI HARAPAN.KALAU TA KOMPEM JGN LA BG HARAPAN MENINGGI KLCC. AKU TA LARAT NAK CAPAI .TINGGI NOE DOE DOE DOE !


haha .geram dah tuh. but ta abis lagi rupe nye mr.ahyip tuh nak dtg jumpe MAMA die lah haha. . gilo kao. aku dah mengamok baru na gtahu kan . haa. kan. dah kena. hohoho. muax3. . seronok weyh. . jap jap. jgn excited sgt. . tak. kesah nye.aku seronok bodoh nye sebab aku dgn die memang jarang jumpe. paling tak sebulan sekali. wooo. gua tak boleh derr. haha. . but this is the first time we all meets once in a week . hahaha.... jgn jelesss. ouh ok. memang tak kan haha


hah. girl yang kat dalam picture tuh adalah MEMEY MIRA . kan . hoho. die nie tido rumah aku malam kejadian haha. kahsian kan. as usual lah memey tinggal dgn mak aku lah esoknye sebab aku na berdating ngottt . hahaha. kesian kan. hurm tapi memey dah biasa . haha

ok .kami BREAKFAST ! kami GADUH ! kami SAYANG ! kami MERAJUK ! kami KETAWA ! kami JERIT ! kami MENYUMPAH (mencarutlah tuh) ! kami SHOPPING ! kami GADUH ! kami MAKAN ! kami GADUH ! kami SANTAI ! kami BERGOSSIP ! kami ape lagi ha ? emp. dah lah .semua nie pon dah cukop ouh ye ! kami KENTUT ! kami SEDAWA ! kami RABUN (so memang tade hala tuju ) ! kami SOMBONG ? itu tak ye. ha . harap maklum. so sesiapa mengutuk beliau akn di timpa malang selama tujoh keturunan HAHAHAHA .paling tak tahan kau buat spoiled ! AKU BUKAN KAMI ! aku MUNTAH ! TERIMA KASIH !

tukar mood !

sebenarnya .aku tak tahu nak post ape sebab nye blog nie dah lame bebenor ak ta update .al maklum lah sibuk dgn jadual harian aku lagi . hurm. lumrah hidup kan. emp hari dah hujan . YA ALLAH , PERMUDAHKAN LAH PERJALANAN PULANG SI DIA YA ALLAH. . LINDUNGI LAH DIA DGN TEMAN NYA YA ALLAH . ! (ha kisahnye, now adib tgh otw pulang ke penang.)

okey. memang aku dgn adib sering bertikam lidah but i think ha. thats y lah we're in love and ak dgn die rase tak boleh renggang langsong. cube korang pk (macam ade org nak bace blog ak)kalao bercinta tapi tak pernah bergaduh .yaALLAH . korang tak normal weyh haha. . ALLAH mencipta manusia berpasang pasangan dan ALLAH jugak memberi segala bentuk ujian kpd hmbaNYA . mungkin ak dan adib salah satu nya.dan aku redha dgn segala kehendahNYA . dan egt .SESUNGGUHNYA ALLAH TIDAK AKAN MENGUJI SESEORANG ITU MELEBIHI DARIPADA APA YANG DIA MAMPU .

dan aku nak adib tahu tapi aku tahu die takan bace ak post blog nie. hurm. tape. sejak ak bace blog tuh ak dah insaf .ak rendah kan ego ak sebab ak tanok jadi macam dak tuh .dan ak rase ak akan jdi lebih teruk dari budak tuh . hurm. .

OK 
MOHAMED ADIB 
NUR HAFIZAH ALWAYS LOVES YOU.




p/s : ok tak sempat snap picture sebab BANYAK GADUH ! fullstops !

No comments: