peroterompet

My photo
makan makan makan ! as known as PEROTEROMPET . awok tak handal berbahasa INGGERIS . tp awok mencoba sedayanya HAHA.

Tuesday, June 14, 2011

sebab kau !

sebab kau lah semua nya kucar kacir HAHA. 
hek elek fiza. poya je kau. haha. tade ape pon.just ade sedikit perasaan tidak puas hati kpd saorang manusia bergelar KAWAN ! . tp bagi aku. since aku kenal die time babak pertama .ak dah aim dah yg die nie tak kan jagi member baik aku. !


dah lah. ta perlu kata apa apa. eh macam lagu pulak. hurm. 

MULAI SEKARANG , AKU NURHAFIZAHBINTIAMAN ! TIDAK AKAN MEMPERCAYAI DIA (nama dan alamat dirahsiakan) ATAS TUDUHAN SUKA MEMUTAR BELIT CERITA ASAL DAN AKHIRNYA MENYEBABKAN AKU SGT MENYESAL DAPAT TAHU CERITANYA.

amboi. dah mcm akta mahkamah dah .haha. ok ! 
suke hati aku lah. 
eleh. HAHA.

ok. sehingga bertemu dilain entry.
dong dong dong


Assalamualaikum 
Peace !


5 comments:

nurul nadia nasir said...

terbaekk wokk!ggua suka!hihi

fizamansiperoterompet said...

huh. celah mane lah kan. tahu ke ? eheh ? awak nie. malu la HAHA

Plankton Seksii said...

i dah banyak kali terkena dgn kawan yg lidah bercabang, memutar belit alam, mengkucar kacirkan persahabatan . . sedey jugak kadang2 uwaa tapi malas nak gadoh. bia kn aje =p

fizamansiperoterompet said...

kan. ini adalah pertama kali terjadi dekat i. sabar jelah. tape. allah maha adil. semua terjadi akn dapat balasan nye. i hanya mendoa yg terbaik untuk kawan kawan fiza :D

sopy pelangi said...

tgk mak gua dah marah .hiiii berbulu sungguh gua !