peroterompet

My photo
makan makan makan ! as known as PEROTEROMPET . awok tak handal berbahasa INGGERIS . tp awok mencoba sedayanya HAHA.

Tuesday, June 14, 2011

segmen : aku seorang blogger





Assalamualaikum ! HAHA. boleh nampak kan. kan ! eheh .
segmen nie menyeru supaya aku menyatakan

 5 SEBAB kenapa aku jadi blogger

1 ) suke baca blog org ! *prihatin tak bertempat
2 ) aku suke bile ade org singgah and bagi respond dgn ape yg aku tulis !
3 ) sebab tgk org ade blog. so ak pon nak berblogging jugak -oo-ehehehe 
4 ) bercerita sesuatu yg fakta n tentang ak memang ak suke. blog nie kawan kedua ak lah kirenye. acececehh
and last but not least 
5 ) nak kongsi dgn semua org,kot kot lah jumpe jodoh kan. haha. kite tak tahu . eheh 


 ok dah ! kepada kome kome sekalian pun boleh join segmen ni. 
nak join meyh CLICK SINI ! -OO-

tarikh tutup ini segmen sampai 30hb jun ok.so. byk masa lagi .jom join semua ... HAHA

tag 3 kawan :
tag kome ye . ehehehe



4 comments:

Muhamad Syafiq said...

thanks for joining !.. stay updte ye.. mana la tau kamu salah seorang pemenangnya.. hehe :D

fizamansiperoterompet said...

thanks. excited heheheh

Amir Aidid said...

hey there . ;)

ame singgah dari Blog Muhamad Syafiq . good luck ya and happy blogging . jemput singgah blog ame ya .

ohh , have a nice day ahead ya ! :D

aneff.marhfiz said...

singgah sini dari blog M.S segmen Aku Seorang Blogger :)