peroterompet

My photo
makan makan makan ! as known as PEROTEROMPET . awok tak handal berbahasa INGGERIS . tp awok mencoba sedayanya HAHA.

Sunday, June 12, 2011

semua nya !

semua nya . in english. EVERYTHING ! huh. 
sabar je lah. itu jelah pun yang boleh aku ungkapkan. eheh. 
bak kate member aku kisah hidup aku nie dah boleh start buat NOVEL dah. hadoi. 
macam macam. inilah namanya DUGAAN DUNIAWI. 
ini baru permulaan FIZA ! ingat ! byk lagi menanti kat luar sana. 
aku bertahan selama ini sebab aku ade org yg sekeliling aku sekarang. 
TERIMA KASIH sebab menjadi kawan aku. 
takan aku lupe sesiapa yg pernah berkawan dgn aku.
to HER . i hope she will be matured in her life after this .sbb mungkin kita akan bertemu balik dgn ape yg pernah kite alami sebelum nye.
sesungguhnya kehidupan manusia ni berputar. semua macam tuh aku rase
so, aku nasihat n pujuk diri aku. supaye .
jgn pernah fikir yg tidak tidak. hurm

ok aku dah merepek. cut the crap here. see you in next posted babeyh HAHA



Assalamualaikum
peace -oo-

No comments: