peroterompet

My photo
makan makan makan ! as known as PEROTEROMPET . awok tak handal berbahasa INGGERIS . tp awok mencoba sedayanya HAHA.

Wednesday, October 5, 2011

rasa sesuatu yg aneh

hari ni dah genap sebulan aku tak balik rumah. but ade la jugak kan balik tapi tunjuk muke kejap kat parents then aku blah. sekejap je kan. ta rase tapi semalam time abah aku bagi duit belanja . abah ade said something yang buat aku terasa yang diorang dalam kesunyian . :")

" farisya dah pindah "

itu je ayat abah n die blah . but aku nmpak lah muke die senyum . tapi aku ank die tahu yang die senyum tuh penuh kepura-puraan . emmmm. . kinda sad jugak la. . ayat tuh je dah cukup buat aku terasa and time naik lif nak ke kelas statistik , mengalir air mata aku tetiba. ......................

sejujurnya memang aku rindu mak n abah. emm. tapi ak lagi rindu mira. sumpah aku tak tipu. sekarang baru aku rase yang aku memang susah tanpa diorang. Ya Allah. , ape yang akan jadi pada aku kalau dorang dah takde. ? . . ....ooopppsss .mesti tertanya tanya kan siape farisya . farisya tuh anak sedara aku means anak kakak aku , emma. . diorang dah pindah keluar dari rumah family aku . so , mak aku n abah je la dalam rumah tuh. . mereka sunyi tanpa ank ank n cucu. . emmmm . 

 kesian kat mak abah. time kami sedih kesunyian mereka ada di sisi tapi bila jadi kat mereka ., aku sebagai anak tak dapat bagi ape yang dorang dah bagi kat aku. aku berdoa agar aku dipanjangkan umur dan aku nak sgt balas semua jasa jasa diorang . emmm. .
kepada abah ;
adik mintak maaf byk byk. adik tahu adik dah byk sgt susahkan abah . tapi takpe abah .nnt adik dah berjaya, adik sumpah dengan abah adik akan balas semua bah. itu jnji adik kat abah. abah, abah dengarkan isi hati adik ni. thanks abah :) . memang kita tak rapat tapi adk akan buat abah lagi rapat dgn adik lepas nie. . terima kasih abah . cinta adik kat abah lagi besar dari cinta adik dengan orang lain <3

kepada mak ;
mak, haha. rindu sgt nak main sepak sepak . tendang dengan mak. orang byk kate dosa buat mcm tuh tapi mak lain kan. mak tak kesah sebab bagi mak itu yg mak akan rindu nnt time adik kelua dari rumah tuh kan. :""D. . makkkk. ! ibuuuuu ! mummyyyyyy ! bondaaaaa ! . ADIK RINDU MAK SGT3 !!!!...dengar tak jerit nie . hahahaha . . mak tgu adik balik k. . muahhhhhhhhhhhhh !!!!!!

sgt susah aku nak tipu diri sendiri . memang aku akui aku ade perasaan aneh . and perasaan aneh tuh ialah SGT SGT SGT MERINDUI KELUARGA AKU !!!!!!

assalamualaikum 
peace <3  

No comments: