peroterompet

My photo
makan makan makan ! as known as PEROTEROMPET . awok tak handal berbahasa INGGERIS . tp awok mencoba sedayanya HAHA.

Thursday, October 27, 2011

study week very weak .....

study week . erghhhh . nothing to do unless tidur bangun tgk tv bangun makan tidur bangun tidur balik. huffff . such a boring and loser kan aku mcm nie. hahaha.

dah lebih 2bulan kot aku tak meet adib.....erhhhh . sedihhhh . mcm mcm dugaan dlm masa dua bulan aku ta jmpe die weh. serious sembang . . ...

plussss ~ !!! manusia yg aku benci carik pasal dgn aku . aduh letih la. kenape la die sibuk hal hidup aku ye . nak kate aku cntik tak tapi comel tuh ade la ! hahahahaha !!!!! diammmm !......ishhh tak faham la manusia hati busuk nie. ...tape aku terima je sbb mak aku pernah pesan, "BIO ORANG BUAT KAMU, JGN KAMU PERNAH NAK BALAS DENDAM ". .... ewahhh hahahaha .....

so, kepada manusia yg berkenaan . TERIMA KASIH sbb sibuk dlm hal hidup aku n for most thanks ambil berat pasal aku smpai kau punya cubaan nak memisahkan aku dgn adib tak menjadik ..hehehehe. kesiannn wehhh..... hahahahahahaha !!!!!!!

eh ok la . dah jadi entry luahan la pulak kan. ok la ok. nak mandi ....

Assalamualaikum
Peace

No comments: