peroterompet

My photo
makan makan makan ! as known as PEROTEROMPET . awok tak handal berbahasa INGGERIS . tp awok mencoba sedayanya HAHA.

Monday, December 5, 2011

Awesome Weekend with AWESOME PEOPLE !!!

Jumaat lepas aku ke kuala lumpur . haha. sebab pada asalnya nak berjumpa dengan WAN FATIMAH AZ-ZAHRA BINTI WAN MAZLAN !!!!....tapi alih-alih die yg can't make it sebab die ade program ape kejadah entah aku tak tahu ..emmmm tak pela...

aku naik bus kot dari ipoh ...sorang-sorang...aishhhh...demi nak jumpe die tapi die last minute kata tak dapat dtg kl....sedihnya !!!!!!!! sumpah memang aku terasa tapi nasib ade seseorang yg buat aku lupe semua itu .....thank you so muchhhhh !!!!!!!!!!!

after half an hour aku tunggu . last last die muncul ! perghhh siap bukak kan pintu kereta utk aku kot. haha...ok nice man la kan ...gentle abang legend aku sorang ni ..haahahaha *yawnnnnn !!!! kitorang
pergi makan dulu then die hantar aku balik rumah mira....thanks again dear :* !!!

sabtu pulak ! hahahah....COMEL perangai aku ni...dah la bangun lambat...abang legend actually nak bawak aku pergi zoo negara but yela bak kata orang "kita hanya mampu merancang, Allah yg tentukan ".... ok sambung , then lepas kena marah..mahu nye tak die marah..die tunggu about 35-40 minutes sebab gara-gara aku siap lambat ...hahaha....but aku boleh handle semua ni. haha bab memujuk serahkan pada aku ye. ehem ehem <3 . hahaha

hepphepp .... lepas tak jadi pergi zoo, he bawak aku pergi rumah die... memang aku takut lah kan.. even that is not the first time but aku still nervous . ehekkk ! lepas tu ade la pergi hantar kak tina pergi treatment then hantar ayam lepas tuh back again nak tukar kereta then angah balik pulak bawak Xbox ..baru beli katenye .... and die pun excited ! main sampai tak ingat dunia ! hadoiiii ! then saya berkenalan dengan little girl named Hami Wafa binti Khairul Adzhar ....die ni nice sgt sweet .. suke mengomel sengsorang die which is aku sendiri tak faham . hahahah

 ni la Hami Wafa ..... she so damn sweet .. first time jumpa terus rapat. haha. semua family member lain terkejut. sbb before ni die taknak dekat outsidersss mcm aku la.... hahaha. ape ape pun i love em' all .... <3 !!!!! *yakssss*

malam tu aku n he pergi tgk wyg . hahaha  The Twilight Saga :Breaking Dawn (part 1) ..hahahahah best !!!!! thanks sgt3 !!!! really appreciate it babe ...lepas tgk movie we all balik puchong sbb he tak larat nak hantar pandan ! so aku pun tumpang lah tidur rumah kak zafi ....kak zafi adalh pekerja mak he. so merangkap menantu tak jadi lah hahah. relax2 bukan dgn he but he's tottttt... hahaha ..


ok ahad pulak !!!!! yeyyy . bangun2 mintak charger kat kak zafi. nasib die pun gune bb. so sama la ! yeyyy.... sembang2 gossip sikit haha. then tgk tv sesama tetiba ade orang hon depan rumah kak zafi.... rupanya he dtg nak ambil aku bawak pergi makan. sweetkan !!!!!!!!!!!!! hahaha tak bbm aku pun kata nak keluo!!!!!!!!!!!then kami pergi znk corner ... mamam !!! dengan berbajukan HARIMAU MALAYA , TANAH TUMPAHNYA DARAHKU . hahahaha. orang duk pandang je... segan noksss !!!!

then balik rumah he . whole family die ade tgk tv . tgk maharaja lawak mega ... hahah aku nak gelak but segan . kang diorang tgk aku gelak terus reject kan. hahahaha.....so aku pun cover2 last last time tgk vampire sucks dgn sofia n he memang tak boleh tahan dah .... BHAHAHAHAH !!! aku bantai gelak gila gila la....terkejut miker ! haha....but part  main badminton and also ride motor angah memang the precious moment ever ...best gila !!! first time naik motor sebesar tu ! n sakit jugaklah kaki aku kena bahang ezos ! hahaha <3

even we all tak keluar mana mana but knowing em' how their characters are so mean to me ..he told me everything about his family and I'm about to accept it cause they are part of me in future i guess...nobody knows kannn.... :"D... and also even he byk main xbox tak habis habis , die tetap tak abaikan aku. hahaha. sofia is the best sister la buat masa ni after teh haha. thanks syg sbb bagi pinjamkan pajamas hahaha.... so cute baby ! <3 .....

but semalam aku decided nak balik rumah mira. sebab ,macam tak best la nak susahkan family die. heee.but takde niat langsung nak jauhkan diri . tak ! no ! ok again no ! hahaa....so conclusion for this post are aku dapat kenal sebuah family yg bahagia n dapat menghabiskan hujung minggu aku tanpa sia-sia ...thanks jugak kepada zara sbb tak jadi dtg..n aku ade peluang dgn he <3 .....



LAST BUT NOT THE MOST LEAST
THANK YOU SO MUCH BECAUSE MAKES ME FORGET ABOUT PAST.

AND I'M SURE THAT ONE DAY OUR DREAMS COME TRUE .
*ok gay !!! hahaha



Assalamualaikum
Peace !

No comments: