peroterompet

My photo
makan makan makan ! as known as PEROTEROMPET . awok tak handal berbahasa INGGERIS . tp awok mencoba sedayanya HAHA.

Thursday, December 29, 2011

new chapter.

Assalamualaikum....
lama jugak la kan aku tak update ini laman ...haishhh letih jugak lah nak tebas semua semak samun haha .,.. ok la sekarang aku dah mula balik semester baru iaitu semester empat. means senior semsss.... gyeahhhh !! haha . kepada adik adik yg baru masuk tu welcome welcome je aku mampu ucapkan.... 

semester ni lebih membuatkan aku sibuk and mengajar aku erti life as a student ...hmmm mungkin sebelum nie boleh relax lagi kot. but semester ni aku taknak main main dah,... letih ouh haha ..... mungkin aku akan lebih rarely update blog dgn story2 yg kononnya best . haha...

tapi itu semua tak bermakna aku tak berminat nak berblogging kan. hahaha . banyak yang aku harungi and yet alhamdulillah aku cuba tangani dengan sabar dan tabah ...orang kata orang yg sering diuji oleh Allah S.W.T ni lebih dekat dengan Allah. ...aku harap aku sentiasa dilindungiNya ... aminnn....

semester ni aku nak study hard and aku nak sahut cabaran kakak aku si jenab tuh... die kata aku ni tak pandai sbb result aku just cukupcukup makan . so its ok. aku akan berusaha demi masa depan and nak banggakan mak abah... :"D.. haha dah mcm nak masuk pilihanraya pulak kan kempen aku nie...hahaha

huh...so conclusion nya aku nak BELAJAR LAH !!!! ... hahaha itu je......ouh almost forgot yg semester ni aku ambik 6 subjek je... but semua killer subject la,,,, hmmm more more time aku akan dihabiskan dengan jumpa pensyarah lah nampak gayanya hahaha :")....

eh dah la.. tak tahu nak merepek apa .. eh eh,,, lagu aku yg korang dengar memang sakit telinga but this song really mean to me... bahahah ok ok.. tata
Assalamualaikum
Peace .


No comments: